MW MARKETING AGENCY

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak některé firmy dokážou tak rychle vyrůst? Nebo proč se vaší konkurenci daří mnohem lépe? Odpověď je jednoduchá – online reklama.
V dnešní době by ji měla používat každá firma – což se neděje, a proto je pro firmy, které ji používají, velkou konkurenční výhodou.
Nemusíte investovat statisíce – s online reklamou můžete začít už s několika stovkami korun. Reklamy pak můžete upravovat tak, aby byly co nejziskovější.
Zatímco u tradičního marketingu často jen doufáte, že funguje, u online reklamy vidíte výsledky téměř okamžitě. V řádu dnů zjistíte, které kampaně přinášejí zákazníky a které ne.
Ne nadarmo se říká „Co se dá změřit, se dá i zlepšit.“
Online reklama dokáže oslovit přesně ty lidi, kteří mají zájem o vaše produkty nebo služby. Na rozdíl od tradiční reklamy (letáky, billboardy) je PPC (např. Meta Ads) cílená – reklama se zobrazí jen lidem, u kterých je největší pravděpodobnost, že by mohli mít zájem o váš produkt nebo službu.
Díky cílení můžete zobrazovat reklamy přesně těm lidem, kteří odpovídají vašemu ideálnímu zákazníkovi – podle věku, zájmů, lokality nebo chování na internetu. To zvyšuje šanci na konverze a snižuje plýtvání rozpočtem.
