MW MARKETING AGENCY

Tuto zásadní chybu můžeme vidět v marketingu velmi často, přitom věc, která u funkční reklamy nesmí chybět. Můžete mít perfektní kreativní návrh a skvěle napsaný text (copy), ale bez tohoto prvku bude vaše reklama neefektivní. Tímto způsobem riskujete, že zbytečně vyhazujete peníze a přicházíte o kvalitní leady.
Nespočet kliknutí nebo zobrazení cílové stránky, ale minimum požadované akce (např. vyplněný formulář). Zní vám to povědomě? Příčinou může být slabá nebo zcela chybějící výzva k akci (CTA).
Call-To-Action je jako kompas pro vaše potenciální zákazníky. Bez něj neví, kam mají jít nebo co mají dělat dál. Toto je zásadní krok v procesu konverze, který nesmíte podcenit.
Lidé často chybují tím, že předpokládají, že návštěvníci sami pochopí, co se od nich očekává. Avšak v dnešním digitálním světě, kde je obrovské množství informací a rušivých elementů, je důležité být explicitní a nasměrovat uživatele tam, kam chcete. Dobře připravené CTA může být zcela jednoduché – například „Zaregistrujte se nyní“, „Zjistěte více“ nebo „Kontaktujte nás zde“.
Postarejte se o to, aby vaše CTA bylo vizuálně výrazné a správně umístěné. Tímto zajistíte, že lidé budou vědět, co udělat dál a váš marketingový rozpočet nebude promarněn, ale naopak povede k novým potenciálním zákazníkům.
Rada na konec – dávejte si pozor na vícero CTAs v jedné reklamě. Jedná reklama = jedno CTA. U Meta reklam je to častá chyba, protože uděláte reklamní kreativu, ale Meta bude po Vás chtít “Nadpis”, “Titulek” či “Popis reklamy” – zde by CTA mělo být v souladu s navrženou kreativou.
Máte potíže s nízkou konverzí vašich reklam? Vyplňte tento formulář a já vám poradím, jak z reklam vytěžit maximum.
